Obserwatorzy

poniedziałek, 8 września 2014

misz masz

Aż miesiąc mnie tu nie było!!! Nawet nie wiem kiedy ten czas zleciał niestety obowiązki i problemy zdrowotne mojej jeszcze nienarodzonej córki dały się we znaki.... Ale nie będę Was tym zadręczać

Pisałam Wam o dez Garniera otóż teraz w biedronce można spotkać go ale w wersji kulka UWAGA za cenę 5.99zł szkoda byłoby przegapić!!!

Jestem zarejestrowana na stronie prekusorki.pl i otrzymałam od nich bon o wartości 50 zł na zakupy w sklepie kosmetycznym BingoSpa. Narazie jestem w trakcie testowania. Ja jako zwolenniczka żeli pod prysznic kupiłam ich aż 5 do tego krem do stóp, do rąk i do twarzy krem odżywczy..

Troszkę później napiszę Wam swoją  opinię o nich, na razie mogę się wypowiedzieć o żelu z minerałami z morza martwego i magnezu - konsystencja dla mnie bomba takiego kiślu, zapach orzeźwiający długo utrzymujący się na skórze a najbardziej na zakup go zachęciły mnie jego właściwości na rozstępy itd itp - wiadomo z jakich przyczyn :)

za całość zapłaciłam aż 10,29 zł~!!!!!





Niedawno mnie pech jeszcze większy dopadł otóż utopiłam swój telefon - nie zgadniecie w jaki sposób!? Telefon leżał sobie ładnie na krzesełku przy łóżku na podłodze stał dzbanek z herbata który oczywiście położyłam na chwilę! I pech chciał że telefon zadzwonił, a że miał wibracje to zjechał DOSŁOWNIE z tego krzesła i prosto do dzbanka...

Jak widać pech lubi moje towarzystwo ale bez wzajemności...

Wracam do swoich obowiązków

PAPA :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz