Obserwatorzy

poniedziałek, 15 września 2014

ciasto czekoladowe z mikrofalówki

Pędzę do Was z genialnym pomysłem!! A że na dziś termin mam a małej się nie śpieszy za to ja bez słodkiego nie mogę się obejść od wczoraj MAM DLA WAS ŁATWE I SZYBKIE CIASTO

składniki:
4 łyżki mąki
4 łyżki cukru
0.5 łyżeczki proszku do pieczenia
2 łyżeczki ciemnego kakao

te suche składniki razem wymieszać dokładnie, następnie dodać resztę:

3 łyżki oleju
3 łyżki mleka
1 jajko


i to wszystko dokładnie wymieszaj, jak wymieszałaś za pierwszym razem dokładnie to tu Ci zajmie dosłownie chwile. Przelej to wszystko do dużego kubka/miseczki i do mikrofalówki (u mnie wystarczyło aż 1 minuta).

Osobiście nie polecam kubków bo u mnie wyciekło (w końcu ciasto rośnie) ale salaterka albo taka miseczka ceramiczna powinna być ok.

PS. następnym razem jak będę robiła to dam mniej cukru - jedna łyżka mniej i będzie w sam raz :))





SMACZNEGO

5 komentarzy: