Obserwatorzy

poniedziałek, 14 lipca 2014

Urodzinowo

Przepraszam Was za taką długą ciszę ale musiałam się dobrze przygotować do urodzin mojego już 3 letniego synka :)
Zanim się zdecydowałam gdzie będą robione to już kilka dni minęło ale stanęło na grilla na ogródku dziadków! i to był strzał w 10! Pogoda dopisała a mały ma tam swój :plac zabaw: więc miał co robić (piaskownica, huśtawka, trampolina, basen).
Sama robiłam ciasto urodzinowe ala tort - 2 biszkopty połączone kremem i dżemem wiśniowym (krem bardzo prosty lekki i nie słodki - 500  ml kremówki 36% ubitej z 2 łyżeczkami cukru pudru) na krem dodałam czerwoną porzeczkę i położyłam 2 biszkopt, na to wszystko polewa z czekolady gorzkiej deserowej z mlekiem (na oko) i ułożone również z ogródka owoce maliny czerwone, czarne i czerwona porzeczka ale z szpatułkami w razie gdyby komuś było ich już za dużo :)

P.s. zdjęcie dodam później bo jest na telefonie bo ja dalej bez aparatu

Ode mnie i tatusia dostał zabawki bo cóż by innego :P od swojego kuzyna hulajnogę scooter 3 kołową - rewelka!! - ale za to od chrzestnej z mężem i dziadków - kasa - I TERAZ DO WAS PROŚBA BO NIE WIEM CO MU KUPIĆ ZA TO

wycieczki już mam dla niego zaplanowane za 2 tygodnie jedziemy do Suchej Beskidzkiej mam nadzieję że pogoda dopiszę bo chce go wziąć tam by mógł się w wodzie popluskać. Po drodze odwiedzimy plac zabaw dla dzieci kangurek i to co lubi najbardziej czyli woda woda woda woda czyli będzie basenowo <3

Czekamy na 1 sierpnia tez bo ma być nowy basen w mojej miejscowości ekologiczny i również go odwiedzimy. Tu macie adres do zdjęć i opisu basenu zachęcam
http://swietochlowice.naszemiasto.pl/galeria/zdjecia/swietochlowice-budowa-basenu-na-skalce-zamontowano-park,2200438,galeria,t,id,tm.html
http://swietochlowice.naszemiasto.pl/artykul/galeria/basen-ekologiczny-na-skalce-zobaczcie-postep-prac,2344714,t,id.html

Takie urozmaicenie urodzinowe i  wakacyjne póki jeszcze daję radę bo jest coraz gorzej :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz