Obserwatorzy

czwartek, 3 lipca 2014

ratunek dla włosów

Lecę do Was by w końcu móc się pochwalić że znalazłam coś dla moich włosów. A mam je dość trudne, bo przy nasadzie się przetłuszczają dość szybko zaś końcówki są OKROPNIE suche!! i nigdy nie umiałam nic do nich dopasować aż do dnia gdy zawitałam do biedronki a tak olejek arganowy, 7 efektów. Wystarczy nałożyć zaledwie 2-3 krople i włosy nie łamią się tak, dzięki temu też mniej wypadają mi włosy.


Pojemność: 50 ml
Cena: ok 7/8 zł

Olejek wydaje się na pierwszy rzut oka mało wydajny, ja osobiście używam go ponad miesiąc regularnie co 2 - 3 dni i nawet ćwierci nie zużyłam.

PS. chyba mam uszkodzoną kartę pamięci jak tylko uda mi sie naprawić zaraz wam zdjęcia moich włosów wrzucę

2 komentarze:

  1. uwielbiam ta serię, ale sama wolę ampułki..:)

    Ps. witam w blogosferze :) dołączam do grona czytelników, cieszę się, że jako pierwsza, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak skończę ten olejek to zaopatrzę się w ampułki :))

      Usuń